אלירן מלול / בעלה של מיכל סלה, הנאשם ברציחתה, טוען ×›×™ היא דקרה אותו - גם הטענה שהיתה מלאך שלא פוגע בזבוב קורסת.

שנתיים ושלושה ימים אחרי שדקר למוות את מיכל סלה לעיני בתם התינוקת, מלול הורשע ברצח בנסיבות מחמירות, מה שמחייב את השופטים לגזור עליו מאסר עולם. בית המשפט המחוזי בירושלים הרשיע את מלול ברצח בנסיבות מחמירות, בעוד כשבועיים יושמעו הטיעונים לעונש. באותו היום, בחדשות הערב ב״כאן״, דוד. היום מלול הורשע ברצח בנסיבות מחמירות. בית המשפט המחוזי בירושלים הרשיע את מלול, שנתיים אחרי שרצח את אשתו לשעבר.

הפרקליטות הגישה את סיכומי התביעה ברצח מיכל סלה זל וציינה כי הרקע לאירוע האכזרי שבוצע על ידי בעלה הנאשם אלירן מלול אינו ברור. תיעו×
תיעו×": ×'ר ×"מצוו×" ל×'נו של עמי מימון - כל ×"זמן from www.kolhazman.co.il
לילי בן עמי, אחותה של מיכל: בשבוע שעבר, אלירן מלול, שרצח את מיכל סלה ז״ל, שבר שתיקה של 8.5 חודשים ומסר גרסה הזויה ומופרכת בנוגע לאירועי ליל הרצח. שנתיים ושלושה ימים אחרי שדקר למוות את מיכל סלה לעיני בתם התינוקת, מלול הורשע ברצח בנסיבות מחמירות, מה שמחייב את השופטים לגזור עליו מאסר עולם. השופטים חיה זנדברג, ארנון דראל ואלי . באותו היום, בחדשות הערב ב״כאן״, דוד. גם הטענה שהיתה מלאך שלא פוגע בזבוב קורסת. בית המשפט המחוזי בירושלים הרשיע את מלול, שנתיים אחרי שרצח את אשתו לשעבר. אלירן מלול רצח את אשתו בגלל שהיא השפילה אותו ודקרה אותו.

באותו היום, בחדשות הערב ב״כאן״, דוד.

שנתיים ושלושה ימים אחרי שדקר למוות את מיכל סלה לעיני בתם התינוקת, מלול הורשע ברצח בנסיבות מחמירות, מה שמחייב את השופטים לגזור עליו מאסר עולם. תקוותנו כי התהודה שניתנת למעשים נוראיים אלה . בשבוע שעבר, אלירן מלול, שרצח את מיכל סלה ז״ל, שבר שתיקה של 8.5 חודשים ומסר גרסה הזויה ומופרכת בנוגע לאירועי ליל הרצח. לכן אין כל סיבה להיות אובססיסיבי כלפיה. היום מלול הורשע ברצח בנסיבות מחמירות. בית המשפט המחוזי בירושלים, פסק היום (ד') כי אלירן מלול מואשם ברצח בנסיבות מחמירות של אשתו מיכל סלה זל והוא צפוי לקבל מאסר עולם. אדם כזה אין לו מחילה . באותו היום, בחדשות הערב ב״כאן״, דוד. בית המשפט המחוזי בירושלים הרשיע את מלול, שנתיים אחרי שרצח את אשתו לשעבר. הפרקליטות הגישה את סיכומי התביעה ברצח מיכל סלה זל וציינה כי הרקע לאירוע האכזרי שבוצע על ידי בעלה הנאשם אלירן מלול אינו ברור. אלירן מלול הורשע היום (ד') ברצח מיכל סלה זל לאחר, שדקר אותה למוות באוקטובר 2019 לעיני בתם התינוקת. השופטים חיה זנדברג, ארנון דראל ואלי . אלירן מלול רצח את אשתו בגלל שהיא השפילה אותו ודקרה אותו.

השופטים חיה זנדברג, ארנון דראל ואלי . תקוותנו כי התהודה שניתנת למעשים נוראיים אלה . לילי בן עמי, אחותה של מיכל: מיכל סלה נרצחה לפני כשנתיים בידי בן זוגה אלירן מלול. גם הטענה שהיתה מלאך שלא פוגע בזבוב קורסת.

אלירן מלול רצח את אשתו בגלל שהיא השפילה אותו ודקרה אותו. רצח מיכל סל×
רצח מיכל סל×" ×–"ל: אלירן מלול שו×' לא × ×›×— ×'×"יון, מעצרו ×"וארך from www.kolhair.co.il
היום מלול הורשע ברצח בנסיבות מחמירות. גם הטענה שהיתה מלאך שלא פוגע בזבוב קורסת. לכן אין כל סיבה להיות אובססיסיבי כלפיה. לילי בן עמי, אחותה של מיכל: השופטים חיה זנדברג, ארנון דראל ואלי . אדם כזה אין לו מחילה . אלירן מלול הורשע היום (ד') ברצח מיכל סלה זל לאחר, שדקר אותה למוות באוקטובר 2019 לעיני בתם התינוקת. אלירן מלול רצח את אשתו בגלל שהיא השפילה אותו ודקרה אותו.

לכן אין כל סיבה להיות אובססיסיבי כלפיה.

בית המשפט המחוזי בירושלים, פסק היום (ד') כי אלירן מלול מואשם ברצח בנסיבות מחמירות של אשתו מיכל סלה זל והוא צפוי לקבל מאסר עולם. הפרקליטות הגישה את סיכומי התביעה ברצח מיכל סלה זל וציינה כי הרקע לאירוע האכזרי שבוצע על ידי בעלה הנאשם אלירן מלול אינו ברור. גם הטענה שהיתה מלאך שלא פוגע בזבוב קורסת. לילי בן עמי, אחותה של מיכל: אדם כזה אין לו מחילה . באותו היום, בחדשות הערב ב״כאן״, דוד. תקוותנו כי התהודה שניתנת למעשים נוראיים אלה . אלירן מלול רצח את אשתו בגלל שהיא השפילה אותו ודקרה אותו. מיכל סלה נרצחה לפני כשנתיים בידי בן זוגה אלירן מלול. לכן אין כל סיבה להיות אובססיסיבי כלפיה. בית המשפט המחוזי בירושלים הרשיע את מלול ברצח בנסיבות מחמירות, בעוד כשבועיים יושמעו הטיעונים לעונש. היום מלול הורשע ברצח בנסיבות מחמירות. השופטים חיה זנדברג, ארנון דראל ואלי .

היום מלול הורשע ברצח בנסיבות מחמירות. לילי בן עמי, אחותה של מיכל: בית המשפט המחוזי בירושלים, פסק היום (ד') כי אלירן מלול מואשם ברצח בנסיבות מחמירות של אשתו מיכל סלה זל והוא צפוי לקבל מאסר עולם. אלירן מלול הורשע היום (ד') ברצח מיכל סלה זל לאחר, שדקר אותה למוות באוקטובר 2019 לעיני בתם התינוקת. אדם כזה אין לו מחילה .

אלירן מלול רצח את אשתו בגלל שהיא השפילה אותו ודקרה אותו. רצח מיכל סל×
רצח מיכל סל×" ×–"ל: אלירן מלול שו×' לא × ×›×— ×'×"יון, מעצרו ×"וארך from www.kolhair.co.il
באותו היום, בחדשות הערב ב״כאן״, דוד. בית המשפט המחוזי בירושלים הרשיע את מלול, שנתיים אחרי שרצח את אשתו לשעבר. שנתיים ושלושה ימים אחרי שדקר למוות את מיכל סלה לעיני בתם התינוקת, מלול הורשע ברצח בנסיבות מחמירות, מה שמחייב את השופטים לגזור עליו מאסר עולם. בשבוע שעבר, אלירן מלול, שרצח את מיכל סלה ז״ל, שבר שתיקה של 8.5 חודשים ומסר גרסה הזויה ומופרכת בנוגע לאירועי ליל הרצח. תקוותנו כי התהודה שניתנת למעשים נוראיים אלה . אלירן מלול רצח את אשתו בגלל שהיא השפילה אותו ודקרה אותו. לילי בן עמי, אחותה של מיכל: היום מלול הורשע ברצח בנסיבות מחמירות.

תקוותנו כי התהודה שניתנת למעשים נוראיים אלה .

אלירן מלול רצח את אשתו בגלל שהיא השפילה אותו ודקרה אותו. בשבוע שעבר, אלירן מלול, שרצח את מיכל סלה ז״ל, שבר שתיקה של 8.5 חודשים ומסר גרסה הזויה ומופרכת בנוגע לאירועי ליל הרצח. השופטים חיה זנדברג, ארנון דראל ואלי . בית המשפט המחוזי בירושלים הרשיע את מלול ברצח בנסיבות מחמירות, בעוד כשבועיים יושמעו הטיעונים לעונש. מיכל סלה נרצחה לפני כשנתיים בידי בן זוגה אלירן מלול. לכן אין כל סיבה להיות אובססיסיבי כלפיה. היום מלול הורשע ברצח בנסיבות מחמירות. בית המשפט המחוזי בירושלים, פסק היום (ד') כי אלירן מלול מואשם ברצח בנסיבות מחמירות של אשתו מיכל סלה זל והוא צפוי לקבל מאסר עולם. באותו היום, בחדשות הערב ב״כאן״, דוד. אדם כזה אין לו מחילה . הפרקליטות הגישה את סיכומי התביעה ברצח מיכל סלה זל וציינה כי הרקע לאירוע האכזרי שבוצע על ידי בעלה הנאשם אלירן מלול אינו ברור. גם הטענה שהיתה מלאך שלא פוגע בזבוב קורסת. תקוותנו כי התהודה שניתנת למעשים נוראיים אלה .

אלירן מלול / ×'על×" של מיכל סל×", ×"נאשם ×'רציחת×", טוען ×›×™ ×"יא ×"קר×" אותו - גם הטענה שהיתה מלאך שלא פוגע בזבוב קורסת.. אלירן מלול רצח את אשתו בגלל שהיא השפילה אותו ודקרה אותו. באותו היום, בחדשות הערב ב״כאן״, דוד. לכן אין כל סיבה להיות אובססיסיבי כלפיה. השופטים חיה זנדברג, ארנון דראל ואלי . שנתיים ושלושה ימים אחרי שדקר למוות את מיכל סלה לעיני בתם התינוקת, מלול הורשע ברצח בנסיבות מחמירות, מה שמחייב את השופטים לגזור עליו מאסר עולם.