תקלה וואטסאפ : באג | WhatsHub - משתמשי האפליקציות וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק בארץ ובעולם מדווחים בשעה האחרונה על תקלות באפליקציות.

הפופולארית ביותר היא אפליקציית וואטסאפ שקרסה כמו האפליקציה של פייסבוק עצמה, וכן גם הרשתות החברתיות הנוספות שבבעלות פייסבוק, ושאר הפיצ'רים . לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות. משתמשים ברחבי העולם חווים קשיים בהתחברות לאפליקציות הרשתות החברתיות הפופולריות • גם אפליקציית . התקלה מגיעה שעות אחרי חשיפת המסמכים המפלילים על ידי העובדת לשעבר. עבור אל הגדרות android ו הסר את גוגל חשבון מהטלפון (הגדרות> משתמשים וחשבונות > חשבון> הסר חשבון).

סרוגים | אפליקציות פייסבוק, וואטסאפ ואינסטגרם הושבתו בכל העולם למשך יותר משעתיים. תקל×
תקל×" כללית ×'וואטסאפ | ערוץ 7 from a7.org
לפי הדיווחים, לא ניתן להיכנס לשירותיהן באפליקציות ובאתרי האינטרנט. לאחר שהאפליקציות הפופולריות whatsapp, פייסבוק ואינסטגרם קרסו אתמול, ועל כן, לא ניתן היה לרענן את האפליקציות, . משתמשי האפליקציות וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק בארץ ובעולם מדווחים בשעה האחרונה על תקלות באפליקציות. עבור אל הגדרות android ו הסר את גוגל חשבון מהטלפון (הגדרות> משתמשים וחשבונות > חשבון> הסר חשבון). כעבור שעות של תקלה עולמית: כמו כן, בסוכנות הידיעות רויטרס נכתב כי גם בטוויטר, בגוגל, אמזון וטיקטוק נרשמו שיבושים. לפי שעה לא ברור מקור התקלה, אך על פי הדיווחים, . לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות.

כמו כן, בסוכנות הידיעות רויטרס נכתב כי גם בטוויטר, בגוגל, אמזון וטיקטוק נרשמו שיבושים.

לפי הדיווחים, לא ניתן להיכנס לשירותיהן באפליקציות ובאתרי האינטרנט. משתמשים ברחבי העולם חווים קשיים בהתחברות לאפליקציות הרשתות החברתיות הפופולריות • גם אפליקציית . כמו כן, בסוכנות הידיעות רויטרס נכתב כי גם בטוויטר, בגוגל, אמזון וטיקטוק נרשמו שיבושים. לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות. הפופולארית ביותר היא אפליקציית וואטסאפ שקרסה כמו האפליקציה של פייסבוק עצמה, וכן גם הרשתות החברתיות הנוספות שבבעלות פייסבוק, ושאר הפיצ'רים . סרוגים | אפליקציות פייסבוק, וואטסאפ ואינסטגרם הושבתו בכל העולם למשך יותר משעתיים. כעבור שעות של תקלה עולמית: לאחר שהאפליקציות הפופולריות whatsapp, פייסבוק ואינסטגרם קרסו אתמול, ועל כן, לא ניתן היה לרענן את האפליקציות, . משתמשי האפליקציות וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק בארץ ובעולם מדווחים בשעה האחרונה על תקלות באפליקציות. גולשים בכל רחבי העולם דיווחו אמש (שני) על תקלה באפליקציית וואטסאפ וגם ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם. משתמשים מדווחים על תקלה באפליקציות וואטסאפ וכן ברשתות חברתיות נוספות. גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל .

במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל . הפופולארית ביותר היא אפליקציית וואטסאפ שקרסה כמו האפליקציה של פייסבוק עצמה, וכן גם הרשתות החברתיות הנוספות שבבעלות פייסבוק, ושאר הפיצ'רים . תקלה כללית בפלטפורמות השונות של פייסבוק, מחברת האם, דרך וואטסאפ ואינסטגרם. גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. כעבור שעות של תקלה עולמית:

התקלה מגיעה שעות אחרי חשיפת המסמכים המפלילים על ידי העובדת לשעבר. RHUUJH, â€
RHUUJH, â€" SmartStep â€" סמארט סטפ from i0.wp.com
לפי הדיווחים, לא ניתן להיכנס לשירותיהן באפליקציות ובאתרי האינטרנט. במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל . הפופולארית ביותר היא אפליקציית וואטסאפ שקרסה כמו האפליקציה של פייסבוק עצמה, וכן גם הרשתות החברתיות הנוספות שבבעלות פייסבוק, ושאר הפיצ'רים . כעבור שעות של תקלה עולמית: לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות. גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. לפי שעה לא ברור מקור התקלה, אך על פי הדיווחים, . התקלה מגיעה שעות אחרי חשיפת המסמכים המפלילים על ידי העובדת לשעבר.

לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות.

משתמשים מדווחים על תקלה באפליקציות וואטסאפ וכן ברשתות חברתיות נוספות. לפי שעה לא ברור מקור התקלה, אך על פי הדיווחים, . סרוגים | אפליקציות פייסבוק, וואטסאפ ואינסטגרם הושבתו בכל העולם למשך יותר משעתיים. הפופולארית ביותר היא אפליקציית וואטסאפ שקרסה כמו האפליקציה של פייסבוק עצמה, וכן גם הרשתות החברתיות הנוספות שבבעלות פייסבוק, ושאר הפיצ'רים . תקלה כללית בפלטפורמות השונות של פייסבוק, מחברת האם, דרך וואטסאפ ואינסטגרם. גולשים בכל רחבי העולם דיווחו אמש (שני) על תקלה באפליקציית וואטסאפ וגם ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם. עבור אל הגדרות android ו הסר את גוגל חשבון מהטלפון (הגדרות> משתמשים וחשבונות > חשבון> הסר חשבון). משתמשי האפליקציות וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק בארץ ובעולם מדווחים בשעה האחרונה על תקלות באפליקציות. לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות. גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. כמו כן, בסוכנות הידיעות רויטרס נכתב כי גם בטוויטר, בגוגל, אמזון וטיקטוק נרשמו שיבושים. כעבור שעות של תקלה עולמית: משתמשים ברחבי העולם חווים קשיים בהתחברות לאפליקציות הרשתות החברתיות הפופולריות • גם אפליקציית .

לפי שעה לא ברור מקור התקלה, אך על פי הדיווחים, . משתמשים מדווחים על תקלה באפליקציות וואטסאפ וכן ברשתות חברתיות נוספות. משתמשי האפליקציות וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק בארץ ובעולם מדווחים בשעה האחרונה על תקלות באפליקציות. עבור אל הגדרות android ו הסר את גוגל חשבון מהטלפון (הגדרות> משתמשים וחשבונות > חשבון> הסר חשבון). גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק.

משתמשי האפליקציות וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק בארץ ובעולם מדווחים בשעה האחרונה על תקלות באפליקציות. ×'א×' | WhatsHub
×'א×' | WhatsHub from whatshub.co.il
לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות. לפי שעה לא ברור מקור התקלה, אך על פי הדיווחים, . גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. משתמשים ברחבי העולם חווים קשיים בהתחברות לאפליקציות הרשתות החברתיות הפופולריות • גם אפליקציית . כעבור שעות של תקלה עולמית: סרוגים | אפליקציות פייסבוק, וואטסאפ ואינסטגרם הושבתו בכל העולם למשך יותר משעתיים. גולשים בכל רחבי העולם דיווחו אמש (שני) על תקלה באפליקציית וואטסאפ וגם ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם. משתמשי האפליקציות וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק בארץ ובעולם מדווחים בשעה האחרונה על תקלות באפליקציות.

לאחר שהאפליקציות הפופולריות whatsapp, פייסבוק ואינסטגרם קרסו אתמול, ועל כן, לא ניתן היה לרענן את האפליקציות, .

במשך שעות לא היה ניתן לשלוח ולקבל . עבור אל הגדרות android ו הסר את גוגל חשבון מהטלפון (הגדרות> משתמשים וחשבונות > חשבון> הסר חשבון). התקלה מגיעה שעות אחרי חשיפת המסמכים המפלילים על ידי העובדת לשעבר. משתמשים מדווחים על תקלה באפליקציות וואטסאפ וכן ברשתות חברתיות נוספות. משתמשי האפליקציות וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק בארץ ובעולם מדווחים בשעה האחרונה על תקלות באפליקציות. לפי שעה לא ברור מקור התקלה, אך על פי הדיווחים, . לפי הדיווחים, לא ניתן להיכנס לשירותיהן באפליקציות ובאתרי האינטרנט. הפופולארית ביותר היא אפליקציית וואטסאפ שקרסה כמו האפליקציה של פייסבוק עצמה, וכן גם הרשתות החברתיות הנוספות שבבעלות פייסבוק, ושאר הפיצ'רים . סרוגים | אפליקציות פייסבוק, וואטסאפ ואינסטגרם הושבתו בכל העולם למשך יותר משעתיים. לאחר שהאפליקציות הפופולריות whatsapp, פייסבוק ואינסטגרם קרסו אתמול, ועל כן, לא ניתן היה לרענן את האפליקציות, . כעבור שעות של תקלה עולמית: תקלה כללית בפלטפורמות השונות של פייסבוק, מחברת האם, דרך וואטסאפ ואינסטגרם. כמו כן, בסוכנות הידיעות רויטרס נכתב כי גם בטוויטר, בגוגל, אמזון וטיקטוק נרשמו שיבושים.

תקלה וואטסאפ : ×'א×' | WhatsHub - משתמשי האפליקציות וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק בארץ ובעולם מדווחים בשעה האחרונה על תקלות באפליקציות.. הפופולארית ביותר היא אפליקציית וואטסאפ שקרסה כמו האפליקציה של פייסבוק עצמה, וכן גם הרשתות החברתיות הנוספות שבבעלות פייסבוק, ושאר הפיצ'רים . משתמשים מדווחים על תקלה באפליקציות וואטסאפ וכן ברשתות חברתיות נוספות. התקלה מגיעה שעות אחרי חשיפת המסמכים המפלילים על ידי העובדת לשעבר. לאחר שהאפליקציות הפופולריות whatsapp, פייסבוק ואינסטגרם קרסו אתמול, ועל כן, לא ניתן היה לרענן את האפליקציות, . עבור אל הגדרות android ו הסר את גוגל חשבון מהטלפון (הגדרות> משתמשים וחשבונות > חשבון> הסר חשבון).